Általános szolgáltatási feltételek

Impresszum

Szőke Klaudia ev. kiadózó (továbbiakban: Üzemeltető)
Kisadózó egyéni vállalkozás nyilvántartási száma: 54642681
A weboldal címe: https://szokeklaudia.hu.
Az üzemeltető címe, székhelye: Magyarország, 6800 Hódmezővásárhely, Kistópart utca 3. IX/53.
Az üzemeltető elérhetősége: +36 30 196 3635 , szoke.klaudia.hungary@gmail.com
Az üzemeltető adószáma: 55899903-1-26

Tárhely szolgáltató: Profitárhely Kft. 6000 Kecskemét, Szolnoki út 23.
Ügyfélszolgálat: H–P 8.30–16.30 (munkanapokon)

Bankszámlaszám: Mkb Bank Zrt – 10300002-10543520-49010011

I. ÁLTALÁNOS SZABÁLYOK

Eltérő írásos megállapodás hiányában a jelen Általános Szerződési Feltételei (ÁSZF) vonatkoznak a Szőke Klaudia (jogtulajdonos vagy szolgáltató) által tett ajánlatokra, az általa teljesített szolgáltatásokra valamint minden, a szolgáltató által a honlapról jelentkező megrendelővel kötött szerződésre, igényekre, vitákra.

II. Konzultációk, szövegírás

A weboldalon rendelhető tanácsadási szolgáltatások mindegyike személyre szabottan, a megrendelővel való egyeztetés alapján készül.

II. A rendelés menete

A tanácsadás megrendelését egy igényfelmérés és a megrendelővel való pontos egyeztetés, szükség esetén ingyenes 15 perces megbeszélés előzi meg. Ennek során kiderül, a 30-60-120 perces tanácsadás márkaépítési, marketingfolyamatok kiépítését vagy vállalkozásmenedzselési célokat teljesít be.

Az elfogadott ajánlat után a szolgáltatás a Kapcsolatnál található e-mail címen rendelhető meg. Ennek megküldése a jelen Általános Szerződési Feltételek elfogadását is jelenti. A megrendelés tényét a beküldés után e-mailben visszaigazolom.

II.2. A fizetési késedelem következménye

Amennyiben az elkészült konzultációs anyag megfelelő a megrendelőnek, elküldöm neki a megadott e-mail címre a díjbekérőt, amely tartalmazza a fizetési kötelezettség teljesítésének módját és határidejét. A tanácsadás kizárólag akkor történik meg, ha a megrendelő a szolgáltatási díjat kifizette. Amennyiben a díjbekérőben található határidőn belül nem érkezik meg a vételár, a lefoglalt időpontot a tanácsadásra semmisnek tekintem. 

III. EGYÉB SZOLGÁLTATÁSOK ESETÉN 

III.1. A Szolgáltatás tárgya

A szolgáltatás tárgyát képezi a tanácsadáson túl valamennyi a honlapon aktuálisan megtalálható szolgáltatás és egyéb termék(a továbbiakban együttesen: „termék”). Minden termék azt a célt szolgálja, hogy a Megrendelő a vállalkozói kommunikáció és manipulációmentes marketing terén több (ön)ismerettel rendelkezzen és azok birtokában hatékonyabban kommunikálhasson ügyfeleivel, vevőivel, közönségével és a partnereivel.

A termék megrendelését kizárólag elektronikus úton lehetséges leadni. A Szolgáltató egyéb módon, így különösen telefonon, szóban, postani levélben leadott megrendeléseket nem fogad el.

Ezen szerződés szerint a Megrendelő megbízza a Szolgáltatót, hogy a Megrendelő által igénybe vett terméke(ke)t Szolgáltató a rendelkezésére bocsájtsa. A honlapon közzétett ajánlatokra vonatkozó szerződés a Felek között ráutaló magatartással, a megrendelő e-mail küldésével vagy megrendelő űrlap kitöltésével és leadásával jön létre.

Szolgáltató megtesz mindent annak érdekében, hogy a weboldalon a termékkel kapcsolatos adatok (így különösen a termék ára, elérhetősége, leírása, stb.) a lehető legpontosabbak legyenek. A termékek mellett feltüntetett képek illusztrációk. Az esetlegesen előforduló hibákért a Szolgáltató felelősségére a 45/2014. (II. 26.) kormányrendeletben és a Ptk.-ban rögzített rendelkezések irányadóak.

III.2. A megrendelés

A honlapon történő megrendelés esetén a megrendelt termékhez esetlegesen járó bónuszt a Szolgáltató térítésmentesen bocsátja a megrendelő rendelkezésére. A termékhez járó kedvezményt vagy bónuszt a Szolgáltató bármikor és bármilyen formában jogosult egyoldalúan – saját mérlegelése alapján – módosítani vagy akár megszüntetni.

A termékek megrendelésekor Megrendelő az alábbi adatokat köteles a szolgáltatás teljesítéséhez rendelkezésre bocsátani:

  • Személyes adatok: név (vezetéknév és keresztnév); e-mail cím; postai cím;
  • Számlázási adatok: cégnév; számlázási cím (utca, házszám, város, irányítószám); adószám (ha nem magánszemély rendel).

A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a beérkezett rendeléseket és regisztrációkat indoklás nélkül visszamondja vagy elutasítsa. Erről e-mailben küld tájékoztatót a Megrendelő számára.

A termék megrendelését követően a Megrendelő e-mailben visszaigazolást kap a megrendelés adatairól. A termék megvásárlásról szóló alanyi adómentes számlát Megrendelő elektronikusan kapja meg. Az árak forintban értendők.

A megrendelés interneten kötött, de nem aláírt szerződésnek minősül. Ezen szerződés nyelve a magyar és Magyarország vonatkozó anyagi és eljárási jogszabályai irányadóak rá.

A megvásárolni kívánt termék főbb jellemzőit a honlap tartalmazza. A honlap és a termék téves értelmezéséből eredő károkért a Szolgáltató felelősséget nem vállal. A Szolgáltató a tőle telhető legnagyobb gondossággal kezeli a honlapon szereplő információkat, azonban azokban változás, elírás mindezek ellenére előfordulhat. Az adatbázisban szereplő esetleges hibákért, elírásokért a Szolgáltató felelősséget nem vállal.

III.3. Megbízási díj, teljesítés, számlázás

A honlapon leadott megrendeléseket banki átutalással vagy online fizetéssel lehet rendezni. A lehetséges fizetési módokról az adott megrendelési űrlapon lehet tájékozódni. Banki átutalás esetén a megrendelésről szóló visszaigazoló üzenetben találhatóak meg az átutaláshoz szükséges információk és határidők.

Bankkártyás fizetés esetén a Megrendelőnek meg kell adnia az érvényes bankkártyaadatait külső szolgáltató felületén, ezzel egyidejűleg arról is nyilatkozik, hogy a megadott bankkártyával jogszerűen rendelkezik. A Felek kijelentik, hogy a megrendeléshez kapcsolódó bankkártyás fizetési lehetőséget, a SimplePayt az OTP Mobil Kft. (1143 Budapest, Hungária körút 17-19.) üzemelteti. A fizetés az üzemeltető biztonságos honlapjára történő átirányítással történik.

Bankkártyás fizetés esetén a Megrendelő elfogadja, hogy a megrendeléskor bekért adatai átadásra kerüljenek az OTP Mobil Kft. mint adatfeldolgozó részére. A továbbított adatok köre: név, e-mail cím és számlázási cím adatok. Az adattovábbítás célja: a felhasználók részére történő ügyfélszolgálati segítségnyújtás, a tranzakciók visszaigazolása és a felhasználók védelme érdekében végzett fraud-monitoring.

Ismétlődő fizetés esetén, a megrendelő űrlap kitöltése és leadása után a Szolgáltató a havonta vagy évente esedékes díjat előre, a SimplePayt üzemeltető szolgáltatón keresztül terheli a Megrendelő bankkártyájára. A kártyaadatok titkosított formában, token segítségével továbbítódnak, így sem a Szolgáltató, sem a SimplePay nem fér hozzá ezekhez az adatokhoz.

A díj levonását követő 15 napon belül Szolgáltató elektronikus számlát állít ki a megrendelésről, amelyet elektronikus úton juttat el a Megrendelő számára.

III.4. Visszatérítés

A díj levonását követő 30 napon belül Szolgáltató pénzvisszafizetési garanciát biztosít fizikai termék megrendelését követően, mely tartalmazza a fogyasztótörvény által előírt kötelező 14 napot. Nem nyomtatott, elektronikus vagy tudásalapú, tanácsadást nyújtó szolgáltatások esetén ez a visszafizetés nem érvényes.

IV. KÖNYVRENDELÉS, PDF FORMÁTUMÚ TUDÁSANYAGOK

A weboldalon meg lehet rendelni a Világot teremts, ne vállalkozást című nyomtatott könyvet és más letölthető PDF tananyagokat is. A weboldalon megjelenített termék kép a könyvek esetében a valós könyvborítónak az online illusztrációja, ennél fogva feltűnhetnek olyan kiegészítő elemek is mellette, amelyek nem részei az adott terméknek (pl. dekoráció). A letölthető tudásanyagok esetében a megjelenített termékfotó illusztráció. A termék fotókon megjelenő kiegészítők, hangulati elemek nem részei az eladásra kínált termékeknek. A weboldalon megjelenített termékek online megrendelőlap kitöltésével és elküldésével vásárolhatók meg. A weboldalon megrendelt fizikai termékeket az eladó házhozszállítással juttatja el megrendelőkhöz. A letölthető termékek esetében nincs házhozszállítás, mivel a termék elektronikus formátumú – ilyenkor a megrendelő a letöltési linket kapja meg emailben vagy csatolmányként kapja meg. A weboldalon megrendelhető digitális adattartalmak esetében a vásárló a megrendelés leadásával egyidejűleg hozzájárul, hogy az eladó megkezdje a teljesítést. Digitális adattartalmak megvásárlásakor a megrendelő tudomásul veszi, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti elállási jogát.

A weboldalon feltüntetett árak végfelhasználói árak, 0% áfát tartalmaznak (AAM).

A megrendelés folyamata

A weboldalon nem szükséges regisztráció a megrendeléshez, de a leadott megrendelés csak akkor kerül feldolgozásra, ha a vásárló a megrendelőlapon található adatbeviteli mezőket maradéktalanul, egyértelműen kitölti. A megrendelőlap hibás, hiányos kitöltése esetén vagy értelmezhetetlen adatok közlése esetén a megrendelés teljesítését a weboldal üzemeltetője elutasíthatja.


A megrendelési folyamat röviden:


A megrendelő űrlap kitöltése után a MEGRENDELÉS gombra kattintva lehet elküldeni a megrendelést.
Az elküldött megrendelésekről emailben visszaigazolást küldünk. Ez a visszaigazolás általában hatvan percen belül megérkezik a megrendelőhöz. A weboldalon leadott megrendelések nem minősülnek írásbeli szerződésnek, nem kerülnek megőrzésre. A szerződéskötés nyelve magyar.

Megrendelések kiszállítása

A weboldal üzemeltetője arra a címre küldi a megrendelt fizikai terméket, amit a vásárló szállítási címként megad a megrendelőlapon. Ha hibás, hiányos szállítási adatokat közöl a megrendelő vagy a megadott címen, telefonszámon nem elérhető, akkor a kiszállítás sikertelen lesz; ilyen esetben ismételt kiszállítást a weboldal üzemeltetője nem vállal. Ha bármely okból a kiszállítás sikertelen, de a megrendelő a terméket kiszállítás előtt már kifizette, akkor a sikertelen kiszállítás költségeinek levonása után (1.500Ft) a kifizetett vételárat a weboldal üzemeltetője visszafizeti.
Letölthető termékek megrendelésekor az eladó a megrendelőlapon megadott email címre küldi a letöltéshez szükséges tudnivalókat. Ha a megrendelőlapon szándékosan vagy bármi más okból hibás email címet közöl a megrendelő, az eladót ezért semmiféle felelősség nem terheli.

Jogi felelősség kizárása: a szokeklaudia.hu weboldalon leadott megrendelés teljesítéséből vagy a teljesítés elmaradásából eredő bárminemű közvetett vagy közvetlen kárért a weboldal üzemeltetője semminemű felelősséget nem vállal.

Szállítási információk

A weboldalra beérkező fizikai termék megrendeléseket igyekszünk néhány munkanapon belül teljesíteni. A megrendelések feldolgozása munkanapokon 08-16 óra között történik. A 16 óra után beérkezett megrendelések feldolgozása a következő munkanapon történik. Fizikai termékek esetében a szállítási idő a fizetési és szállítási módtól függően általában 2-4 munkanap.


Fizetési módok fizikai termékek esetén
» Egyéni banki átutalás
A megrendelést visszaigazoló emailben közölt utalási adatok alapján egyéni banki átutalással kell kifizetni a megrendelés végösszegét.
» Online fizetés kártyaadatokkal
Ennek részletei korábba a III.3. Megbízási díj, teljesítés, számlázás alcím alatt olvashatók.


Fizetési módok letölthető digitális termékek esetén
» Egyéni banki átutalás
A megrendelést visszaigazoló emailben közölt utalási adatok alapján egyéni banki átutalással kell kifizetni a megrendelt digitális adattartalmat.
» Online fizetés kártyaadatokkal
Ennek részletei korábba a III.3. Megbízási díj, teljesítés, számlázás alcím alatt olvashatók.

Elállási jog

Az elállási jog hivatalosan: az interneten megrendelt termékek esetében a termék átvételétől számított tizennégy napon belül a vevőnek lehetősége van arra, hogy indoklás nélkül elálljon a vásárlástól. Ilyenkor a vevőnek jeleznie kell ezt a szándékát az eladó felé, majd saját költségén, 14 napon belül intézkednie a termék visszaküldéséről.
Ha a megrendelt termék kiszállítása ingyenes volt, akkor az elállási jog gyakorlása esetén a megrendelőnek vissza kell fizetnie a termék kiszállításának költségét. Ha nem volt ingyenes, úgy az eladó finanszírozza a termék visszaküldését. Ha a visszaküldött termék nem alkalmas újraértékesítésre, a törvény rendelkezései szerint az eladó kérheti a termék nem rendeltetésszerű használatból eredő kárának megtérítését. Egyedi megrendelésre gyártott termékeknél nem gyakorolható az elállási jog, mivel a vásárló ilyenkor kifejezetten saját kérése szerint elkészített, előre egyeztetett egyedi tulajdonságokkal rendelkező terméket kap. Nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalmak esetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó a beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállási jogát.

Elállási jog +16 nap:

A szokeklaudia.hu üzemeltetője a Világot teremts, ne vállalkozást c. nyomtatott könyv eladási árába foglalja + 16 nap ajándék elállási jogot a hivatalos, 14 napos elállási joghoz hozzáadva, így megrendelő 30 napos termékgaranciát kap a könyv átvételét követően. Ha a visszaküldött termék nem alkalmas újraértékesítésre, a törvény rendelkezései szerint az eladó kérheti a termék nem rendeltetésszerű használatból eredő kárának megtérítését.

Legutljára frissítve: Szeged, 2022. 05. 05.

Top
Scroll to Top